რეკლამის ტესტირება
კვლევის დროს ხდება სამომხმარებლო შეფასების მიღება რეკლამის კონცეფციის ვარიანტების შესახებ სხვადასხვა კრიტერიუმების საფუძველზე, მაგ.:
- ხელმისაწვდომობა
- ესთეტიური მიმზიდველობა
- უნიკალურობა
- დამახსოვრებადობა
- სავაჭრო კატეგორიისადმი შესაბამისობა
- შესაბამისობა სავაჭრო ნიშნის იმიჯისადმი
სატესტო პროდუქტის / მასალის მიხედვით კვლევა ხორციელდება როგორც რაოდენობრივი (გამოკითხვა), ისე ხარისხობრივი (ფოკუს ჯგუფი, Hall-Test) მეთოდებით.