ქართული

სარეკლამო კამპანიის ეფექტურობის კვლევა

კვლევა მიმართულია მომხმარებელზე რეკლამის ზეგავლენის შეფასებაზე. კვლევა გულისხმობს მნიშვნელოვანი მაჩვენებლების ორ ეტაპად გაზომვას: სარეკლამო კამპანიის ჩატარებამდე და ჩატარების შემდეგ. ორი ეტაპის მონაცემების შედარებით დგინდება რეკლამის ზეგავლენის ხარისხი.

FacebookTwitterLinkedInGoogle GmailShare

ARC - 2006 წლიდან თქვენს სამსახურში

ARC

გამოყენებითი კვლევების კომპანია (ARC) 2006 წელს დაარსდა საქართველოს გაეროს ასოციაციის (UNAG) ბაზაზე 1996 წლიდან მომუშავე პროფესიონალ მკვლევართა მიერ. ARC – ეს არის პროფესიონალთა გუნდი, რომელშიც თეორიული ცოდნა შერწყმულია ბიზნესის, პოლიტიკის და სოციალურ სფეროებში მუშაობის შედეგად მიღებულ პრაქტიკულ გამოცდილებასთან. ARC -ის საქმიანობა ხანგრძლივ პერსპექტივაზეა გათვლილი. ამდენად, ჩვენ პროფესიულად ვუდგებით თითოეული ამოცანის გადაწყვეტას, რათა ჩვენი მომსახურებით საფუძველი ჩავუყაროთ გრძელვადიან თანამშრომლობას.

გაიგე მეტი

გამოცდილება და სანდოობა

ჩვენს მომსახურებას ორმოცდაათამდე ცნობილი კომპანია და ორგანიზაცია ენდობა, მათ შორის კი: